SKRIVET: 2009-12-29, kl 13:43:38 | PUBLICERAT I: Allmänt

Fjällen!!! :) P.s ... det är inte alltid så lätt som det ser ut!!! :) ♥♥♥

På jul lovet har jag varit i Björnrike och försökt att lära mig att åka slalom!!! :)
Det gick ju  ´´så där´´ med det men jag är nöjd med att jag kunde komma ner från backen i alla fall dem gröna och blå backarna!!! ♥
Det fanns många backar där och när jag,mamma,Maja och Martin skulle åka ända upp till toppen av fjället och åka den långa gröna backen ner.Då hoppade mamma av liften för tidigt och Martin fortsatte upp till toppen.Så jag och Maja hoppade av vid mamma men där var det svarta backar åt båda hållen så vi fick ta av oss skidorna och åka på rumpan ner! Det var pinsamt! :)
Så på sportlovet vecka 7, är det dags att testa igen och hoppas på att jag inte gör samma misstag igen!!! :)
Då ska jag åka med konfan till Idre och det blir kul,jag är veldigt glad över att Ida och Ella inte heller har åkt så mycket annat än längd skidor dem heller!!! ♥
Då behöver jag ju inte vara ensam om att ramla 1000 000 ggr i backen varje gång,och det känns ju bra!!! ♥
HA DET BÄST// Klara!!! :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: