SKRIVET: 2011-06-18, kl 00:09:18 | PUBLICERAT I: Allmänt

♥Skolavslutning♥

Idag är det sista dagen i nian,Sista dagen på fredriksdalskolan,Sista dagen innan ett långt härligt sommar lov, Sista dagen som våran klass existerar klass 9c2 ♥Det ska bli as gött med ett sommarlov för det tycker jag verkligen att jag har förkänat nu, men samtidigt så är det sorgligt att våran klass kommer splittras och att alla kommer att gå åt olika håll. Idag på skolavslutningen insåg jag att vissa personer i klassen kanske jag inte kommer att träffa mer,det är sorgligt att tänka så men det är ju så det är och som tur är så ska dem flesta gå på dela Gardie och då kommer vi säkert att träffas ändå! ♥
På sista dagen med klass 9c2 passade jag på att fotografera lite oxå! ♥


Per,Bebergh,William,Frans,Jesper E,Nils,Malin,Tobbe,Sofia,Ida,
Emelie H,Sara,Rebecka,Josse H,Jag,Carro,Jesper O,Frida,Emilia,
Moa,Brita-Kajsa,Emelie Å,Josse O


Emilia! Josse O,Sara&Rebecka i bakrunden!


Frans,William! Jesper E&Tobbe i bakrunnden

Josse O,Jag & Emelie Å

Frans,Carro,Sofia & Jesper O



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: