SKRIVET: 2011-09-18, kl 17:25:15 | PUBLICERAT I: Allmänt

Hej Bloggen!

Hej bloggen!
I Fredags åkte jag till stallet och red efter skolan. Vi red ute i hagen eftersom dem håller på och bygger om maneschen. Jag hade Corradino, en underbar häst. ♥ Efter ridningen åkte jag hem och duschade och sen följde jag med upp till kullen och sov på torpet. Det luktade kattpiss i hela bilen precis när vi skulle åka för att Bozze hade kissat i sin kattkorg, och en stund innan vi var framme vid torpet så spydde katten oxå...... P.s det var inte så mysigt att sitta bredvid honom i bilen nä! Men när vi skulle hem igen igår då hittade vi inte Bozze, så jag,mamma,pappa och Dezzierée fick ta bilen in till stan utan honom. Idag åkte jag och pappa upp dit för att hämta honom och vi trodde att han skulle komma ganska direkt, men det gjorde han inte. Vi ropade på honom och efter ungefär en halvtimma kom han. Han hade blivit uppjagad i ett träd av grannkatten Folke. Sen tog vi med honom hem, och nu har vi nyss ätit mat! Ska äta lite stekta äpplen med kanel om en stund, och sen blir det tv kväll med idol ♥
Ha det bäst// Klara ♥



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: