SKRIVET: 2011-09-09, kl 09:49:52 | PUBLICERAT I: Allmänt

Hejs! :)

Hej bloggen!
Än en gång sitter jag här i skolan och har håltimma. Vi har haft naturkunskap nu på morgonen och då är vi i E huset så det är lite jobbigt att behöva springa till skåpet i A huset först och så har vi gympa sen då, fast idag skulle vi visst bara skriva nånn reflektionsuppgift om lägret som vi var på med klassen. Det kan du läsa om lite längre ner på den här sidan föresten. Just nu sitter jag i byråns studielandskap och har inte så mycket för mig, men jag ska iväg till stallet efter skolan för ridningen börjar idag då :) sen så är ju spexet i skolan idag, så vi får se om jag hinner med allt för ikväll efter spexet är det ju fest på parketten :)
skriver mer sen! :)
Ha det bäst// klara ♥



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: