SKRIVET: 2011-11-08, kl 17:01:08 | PUBLICERAT I: Allmänt

Tisdag ♥

♥Hej där! Idag är det Tisdag och jag har varit i skolan som vanligt, haft både mattetest och den andra delen av tyskaprovet i dag. Tror att det gick bra,det gick rätt så bra på den första tyskadelen i alla fall. Igår var jag i Göteborg på en intervju med EF. Jag trodde att jag skulle komma försent eftersom jag hade prov sista lektionen och slutade klockan fyra och skulle va i Göteborg vid sex. Men provet gick ganska fort att göra så jag hann i tid ändå. På intervjun fick jag information om hur det är att bo i en annan familj ett år i USA,och två killar som hade vart utbytesstudenter berättade om hur dem upplevde det. Sen fick jag skriva ett brev till min värdfamilj och berätta om mig själv,och så skulle jag göra ett "engelska test" svara på några frågor på engelska om mig själv. Jag kommer snart att få information om jag har blivit antagen.
Efter intervjun åkte vi till Martin i Partille och hälsade på,och mamma och pappa fick ta bilen och köpa pizza för alla var väldigt hungriga. Jag hade ju inte ätit sen i skolan vid 12 och klockan var nästan 9 på kvällen. Efter att vi hade ätit och kollat runt i Martins lägenhet lite så fick bilen rulla vidare hemmåt igen. Nu har jag skrivit klart och lämnat in religionsuppgiften i sista minut också,så det känns bra.. finns inte så mycket mer att berätta nu men HA DET BÄST//Klara! ♥



Jenny

Kolla in min blogg , hehe :D



PUBLICERAT: 2011-11-24, 12:26:55 | URL: http://jennyj.blogg.se/
klara

Aa Jenny, det har jag allt gjort ;)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: