SKRIVET: 2010-07-12, kl 10:49:25 | PUBLICERAT I: Allmänt

Irland!!! :)

hej bloggen! nu är jag på irland och ska åka hem i dag men det har varit jätte kul här , har bott hos syrran i en vecka och varit på många ställen som t.ex. killarney,cobh, och blarney där jag och maja kysste en gammal sten som alla har kysst i tusen år, jag vet? lite äckligt asså, men det gjorde vi i alla fall. men mest har vi varit på massa museeum eller gått runt i cork. cork är en mysig men ganska stor stad med många små gator och väldigt färg granna hus. eller så har vi suttit på någon av corks alla pubbar, mest troligt. det finns ju lixom 400 stycken att välja mellan. vi har också sett väldigt många gammla slott här och alla ser typ ut som sago slott, coolt!!! :)
HA DET BÄST// KLARA ♥


maja

det har jag visst gjort



PUBLICERAT: 2010-07-19, 22:51:41 | URL: http://www.mezzy.bloggse
Anonym

och du svarar inte pa mina mail!?



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: