SKRIVET: 2011-08-15, kl 17:08:26 | PUBLICERAT I: Allmänt

Tja allihop!!!

Hejsan bloggen!
I lördags kväll var jag ute i stadsparken och kollade på utomhusbio med Ella,Ida och Jossan och sen mötte vi en massa goa folk där borta sen oxå förståss! vi kollade på Grease och satt på marken och hade en massa filtar för det var rättså kallt ute!!! Igår var jag med Ella,Ida, Jossan och Henrietta och kollade på film och så hemma hoss Jossan sen på kvällen kom Josse.o en sväng oxå och jag och henrietta tog en promenad för att rasta personliga Persson
(Henriettas hund)! Idag har jag varit uppe på kinne kulle i råbäckshamn för det kom två bussar med gymnasielärare från ollebergsgymnasiet som jag,Maja och Pappa guidade i stenhuggeriet. efter det åkte vi upp till kinne kulle gården och käkade lunch så nu har jag nyss kommit hem igen och nu tänkte jag städa lite på mitt rum så jag skriver mera en annan dag!!! ♥
HA DET BÄST//klara ♥



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: