SKRIVET: 2011-07-25, kl 13:32:37 | PUBLICERAT I: Allmänt

♥ Kollandsö ♥

Hejsan igår följde jag med Ella till kollandsö och sov över där i hennes mormor och morfars stuga!
Vi badade och simmade ut till en liten klippa och på kvällen spelade vi sequense.
Ps. jag och Ella var i lag och vi vann 6 av 6 gånger!!!!
inte att glömma att det var första gången jag spelade det!!! :)
"Sen sov vi" hmmm.... jag sov,men Ella väckte mig hela tiden och frågade om jag sov och sa att hon
inte kunde somna och att det var myggor i rummet O.s.v..... senare på morgonen när vi hade ätit en frukost
så gick vi en morgonpromenad ungefär 2 kilometer bort till en stor båthamn och där trampade Ella i en lerpöl!
haha sorry Ella,men det var kul att skriva! <3
Ahh.. det var typ det så.. hejdå! :D
HA DET BÄST//KLARA <3

Jag och Ella byggde korthus och sen rasade det och då rasade
Ellas humör oxå!!!! <3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: