SKRIVET: 2011-06-14, kl 18:33:29 | PUBLICERAT I: Allmänt

♥ Klassens dag! ♥

Hejsan svejsan bloggen, idag har jag varit borta vid camping platsen med klassen. Där gick vi tipspromenad och tävlade i en trekamp. Vi grillade hamburgare nere vid vattnet och sen hade vi en liten rast och då passade jag och mina vänner på att cykla upp till läckögrillen och köpa varsinn glass. Efter att ha ätit en stor mjukglass med choklad doppning som var väldig god så åkte vi bort emot småbåts hamnen och där fick vi träffa en farbror som hette Hasse och han lärde oss om hur man spelar cricket,och sen körde vi en match och dem flesta tyckte faktiskt att det var rättså roligt även om alla inte fattade nått till en början. Innan vi började spela var jag orolig för hur detta skulle sluta,eftersom halva klassen var totalt anti cricket och reglerna lät totalt obegripliga, men jag fattade reglerna efter ett tag när spelet redan var igång.
När vi hade slutat åkte jag hem och bytte kläder och sen skulle jag och Ida åka iväg och kolla på Ellas skol avslutning, för hon slutade redan idag,och vi måste vänta hela tre dagar till innan vi får ett långt sommarlov.♥
Dagen har varit strålande bortsätt ifrån några enstaka regnskurar och jag har haft skit kul, fast just nu sitter jag här och har inte så mycket för mig, så det är vell bäst att jag slutar skriva snart och hittar på något :D
HA DET BÄST// KLARA ♥



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: