SKRIVET: 2011-10-05, kl 09:47:18 | PUBLICERAT I: Allmänt

HAHAHAHA!!! Roligt värre!!!!

Hahahahaha Vi hade lite kul på rasten och Jenny underhöll oss med massa blondin skämt!!!!! HAHAHAH
Här kommer en!!!!! HAHAHA

JANUARI: Lämnade tillbaka en scarf för den satt för hårt!

FEBRUARI: Blev sparkad från apoteksjobbet för att jag inte kunde trycka etiketter. Flaskan fick ju inte plats i maskinen.!

MARS : Blev riktigt glad. Lyckades lägga ett pussel på 6 månader fast det stod 2-4 år på kartongen.

APRIL : Satt fast i en rulltrappa hur länge som helst under ett strömavbrott .!

MAJ: Försökte mej på att åka vattenskidor men kunde inte hitta en enda sjö med en backe.!

JUNI: Förlorade en bröstsimtävling. Fick reda på senare att de andra fuskade . De använde armarna !

JULI: Blev utelåst från min bil i en regnstorm , bilen blev dyngsur för taket var nerfällt!

AUGUSTI: Kunde inte ringa 112 …Döh det fanns ju ingen tolfte knapp på telefonen!

SEPTEMBER : Försökte komma underfund med varför det var så många W på M&M godisarna!

OKTOBER : Jag hatar M&M … de är så svåra att skala!

NOVEMBER : Bakade kaka, receptet sa att jag skulle separera 12 ägg , jag fick låna ihop 12 skålar!

DECEMBER: Gick på klubb där man skulle vara över 18 . Det tog ett tag att samla ihop 17 pers som kunde följa med…!


HAHAHAHA HA det bäst// Klara ♥



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: