SKRIVET: 2011-10-08, kl 16:34:29 | PUBLICERAT I: Allmänt

♥ Hejsan! ♥

Hejsan! Igår hade vi orientering i skolan och vi var ute i skogen när det spöregnade. Det var blött och kallt och jag gick genom ett kärr för att komma till en kontroll så det var inte så mysigt att ha alla blöta kläder i väskan sen.Efter skolan åkte jag till stallet och red. Vi fick rida inne på den nya maneschen så det var skönt att slippa den leriga ute ridbanan.På kvällen blev det att kolla på fredagsfinalen av Idol,men jag var trött och gick och la mig under nyheterna,så jag kollade nyss resulatet på tv4play och det var Roshana som åkte ut.Helt rätt tycker jag.Nu sitter jag hemma,och är nyduschad efter en joggingrunda runt råda spåret. Jag fick med mamma i slalombacken också så nu ska det bli gott med lite mat snart.Förut var jag framme på stan och köpte en kappa att ha nu i höst och en ny ridjacka eftersom min gamla har blit för liten nu. Aaa nu finns det inte så mycket mer att säga så hej så länge. Ha det bäst// Klara♥



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: