SKRIVET: 2011-12-10, kl 22:22:09 | PUBLICERAT I: Allmänt

Julen närmar sig :D

Hejsan! Idag är det den 10:de December och i morgon är det redan den 3:dje advent. Idag har jag vart i stallet på morgonen och ridigt med mamma. Även om jag är väldans morgontrött är det ändå mysigt att gå upp tidigt på morgonen och börja dagen med en hoppträning i stallet :D Efter det åkte jag hem och duschade och bytte om, sen bar det av till kyrkan där jag tillbringade dagen med alla underbara ungdomar i styrelsen. Nu har jag nyss bakat lite julgodis inför julen. Jag tog lite grädde, smör och mörk choklad och smaksatte det hela med att pressa i lite apelsin och vips så har man perfekta chokladtryfflar :D
Så här blev resultatet:
Riktigt nöjd faktiskt! (det är kakao på hälften och florsocker på hälften)
Det goda receptet hittar du här!
HA DET BÄST // Klara ♥



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: