SKRIVET: 2011-12-21, kl 22:49:38 | PUBLICERAT I: Allmänt

rim till alla klapparna..

Hej hopp, nu har jag inte skrivit på ett tag, vilket jag tycker är rätt dåligt av mig. Idag är det den 21 December och det va sista skoldagen denna terminen, så nu har jag jullov. Det innebär även att jag kommer att ha mer tid att skriva på bloggen. På julafton kommer jag att vara hos mormor i värmland, och där har jag inget internett, så då kan det bli svårt att uppdatera, men det kommer antagligen att komma upp endel foton från julen senare på bloggen. Idag har jag varit med Malin och Moa och vi har gått på stan och handlat endel julklappar, sent ute.. som alltid... Sen måste man ju hitta på massa roliga rim till alla klapparna förståss, det får jag sitta och klura på i morgon tror jag.
Jag har nyss målat naglarna och kollat på notting hill, och nu sitter jag framför datorn och facebookar och lyssnar på musik :D skriver mer i morrn ♥

P.s här kommer resultatet på hur mina naglar blev...


martin

nice bajs


klara

nice suprise!!! :D



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: