SKRIVET: 2011-10-26, kl 21:05:12 | PUBLICERAT I: Allmänt

Onsdagkväll

Hejsan nu är det Onsdagkväll och här sitter jag och försöker plugga igen...
Jag har nämligen prov i morgon i naturkunskap om evolution och ekologi och sånt trååååk...... dessutom som om inte det skulle va nog så har jag värsta huvudverken,men jag försöker att banka in så mycket information som möjligt. Idag har jag bara pluggat,pluggat och pluggat...och så har jag ringt till EF high school också,och kanske så blir det en intervju i Göteborg den 7:de November :)
Imorgon ska jag va med Emelie,och självklart så ska vi ut och träna också,känner mig riktigt duktig faktiskt! :) Men nu måste jag fortsätta med mitt astråååååååkiga plugg ;(
HA DET BÄST/Klara♥



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: