SKRIVET: 2011-12-05, kl 22:46:42 | PUBLICERAT I: Allmänt

Snön kommer och julen närmar sig

Hejsan! Idag är det Måndag, jag har vart i stallet med mamma, men jag kunde tyvärr inte rida i dag för det var fullt i hennes grupp. Jag fick mocka skit inne på maneschen istället, men jag ska gå upp tidigt på Lördag och rida istället, och på Fredag i min grupp såklart. Denna veckan kommer bli en så kallad helvetes vecka, det väntar nämligen två prov... Både Matte och Historia... plus religionsprovet nästa måndag. I morgon ska jag träffa Alicia efter skolan. Få se vad vi kan hitta på för skojj. I går var det andra advent, och idag har den första snön kommit. även om det är väldigt lite, och det snöade bara en kort stund, men ändå SNÖÖÖÖ!!! Idag är det den femte December, och bara 17 skoldagar kvar till Jullovet! Då kommer Maja och Martin hem, och hela familjen åker upp till mormor i Värmland. Det kommer bli mysigt, och jag ska se till att ta många härliga julfoton. Jag har redan börjat handla julklappar, och det roligaste är att skriva julrimmen. Ska kanske försöka baka lite pepparkakor någon dag, det skulle vara mysigt och roligt. Nu måste jag sova, för i morgon ska jag till skolan klockan åtta......åhhh...men HA DET BÄST // Klara


Jenny

hihi, just two test left ;)



PUBLICERAT: 2011-12-07, 22:23:59 | URL: http://jennyj.blogg.se/
klara

hehe, vad seg jag är på att svara, men nu har vi redan fått jullov, och det är härligt.. :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: