SKRIVET: 2011-11-05, kl 19:44:27 | PUBLICERAT I: Allmänt

Visit in Uppala

Hejsan! Nu är jag hos Maja i Uppsala och hälsar på. I Lördags åkte jag med kyrkan till Boda Borg i Karlsskoga och sen åkte vi vidare till Örebro och badade på Gustavsviksbadet. Efter det när alla andra åkte tillbaka till Lidköping så fortsatte jag med Tåget till Enköping. Där bytte jag till en buss i stället och åkte hit till Uppsala. Nu är det Lördag igen och imorgon ska jag åka hem igen med Pappa som kom hit igår. Den här veckan har jag och Maja gått på Upplands museum och kollat på en utställning om rasbiologi. Vi har vart på bio och kollat på crazy,stupid,love.Sen har vi ju självklart lagat våran specialite. Köttfärspaj, och kollat på sommaren med Göran. Nu har jag skickat ansökan till EF nyss också,så på Måndag efter skolan så blir det till att åka ner till Göteborg och gå på intervju. Maja har också gått i skolan lite under veckan och då har jag passat på att gå på stan och shoppa lite och gått på dem mysiga gränderna och i parkerna i Uppsala och fotograferat, så här kommer lite bilder...
UPPSALA SLOTT!!!
DOMKYRKAN!!!

FYRIS ÅN!!!


GUSTAVIANIUM OCH DOMKYRKAN!!!


KONSERT INNE I DOMKYRKAN!!!

HA DET BÄST// KLARA ♥



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: