SKRIVET: 2012-01-05, kl 20:52:50 | PUBLICERAT I: Allmänt

Nyår, Vindruvor, Solsidan, film och lov... Ahaa

Hej, Nu är det den 5:te Januari 2012... 
Jag har inte skrivit något sen förra året, och det är ju en hel vecka sen, så jag tänkte att det va dax att uppdatera lite nu.. 
I Lördags va det nyårsafton och då va jag med Moa, och lagade mat och kollade på film, och vid tio tiden gjorde vi en stor marängswisch och gick över till hjelmqvists, och åt efterrätt och lekte charader där.. sen va det torget som gällde, och där åt vi vindruvor och kollade på många fina fyrverkerier, och tutade i våra "partytutor" som mamma köpte.. :D
Efter en lyckad kväll, gick jag till sängs och vaknade inte föränn klockan ett dagen efter av att Maja slängde upp dörren, tände lampan, drog upp rullgardinen och sa åt mig att vakna...............................-_-
Natten mellan Tisdag och Onsdag var jag och Henrietta i hennes källare och hade "Solsidan maraton" vi kollade på alla avsnitt, så sjukt kul... Jag säger bara, att om det finns någon där ute som inte sett solsidan så ska den personen sätta sig och göra det!! Igår, onsdags, gick vi på stan, lagade mat, och på kvällen kollade vi på ännu en film som var något längre än vi hade tänkt oss, men den va dock bra... "Benjamin Buttobns otroliga liv" heter den och den handlar om en kille som föds gammal och blir yngre hela tiden, han lever sitt liv baklänges. Om du klickar här så kan du se en trailer på filmen... Btw..det blev lite sent efter filmen så jag sov över en natt till och kom hem idag, och nu sitter jag hemma. Lovet är snart slut, och jag börjar skolan  om 5 dagar igen.. sen är det bara 5 veckor i skolan innan sportlovet, och då bär det av till Idre. :D
HA DET BÄST// Klara ♥



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: