SKRIVET: 2011-08-28, kl 19:02:07 | PUBLICERAT I: Allmänt

Kräftskiva hos kusinerna! :)

Hej,hej bloggen :)
Här skulle jag ta ett kort på Linus då da, men då kom linslusen Alicia ♥
Alla ville ha chips då :)
Hahahahaa man kan undra vad vi sysslar med här då :)
Linus,Viktor,Alicia och jag :)

I går var jag hos Viktor och Linus på kräftskiva. Det var kul, och sen åkte jag och Alicia med Matilda in till stan så i natt sov Alica över hemma hos mig! :) Idag gick vi och handlade och sen lagade vi mat ( pastasallad) och det var gott. I morrn börjar skolan igen då, och på Onsdag ska vi iväg på lägerskola till sjötorp, vi ska cykla där i från och tälta på en camping i forsvik och sedan ska vi fortsätta cykla ner till karlsborg och gå på en rundtur på karlsborgs fästning och sen åker vi hem tror jag, men det ska bli skojjit och då tror jag att alla lär känna alla lite bättre i nya klassen :)
Ha det bäst// klara♥



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: