SKRIVET: 2011-10-25, kl 20:26:59 | PUBLICERAT I: Allmänt

Slut på Tisdagen!

Hejsan,nu är det Tisdag kväll och jag sitter och lyssnar på musik och försöker plugga in Engelska glosorna till i morgon. Mycket duktigt av mig,och jag kan nästan alla nu. Den här veckan slapp jag alla tyska lektionerna för att våran lärare skulle på semester. Det betyder att jag fick sovmorgon och hade ytterliggare två veckor på mig att öva till provet,för nästa vecka är det ju lov och då drar jag upp till syrran i Uppsala. Ska nämligen på läger i helgen till Bodaborg i Karlsskoga och sedan vidare till äventyrsbadet Gustavsvik i Örebro,och där tänkte jag ta tåget vidare till Uppsala eftersom jag ändå kommit halvvägs. Idag har jag vart i skolan och haft tre lektioner,Engelska,Samhällskunskap och Matematik. Sen tog jag en fika på stan med Moa,och införskaffade ett suddigummi som snart kommer slitas ut. I morgon ska jag ut och träna med Emelie igen och sedan blir det nog till att plugga naturkuskap eftersom vi har prov på Torsdag. Tänkte börja träna lite redan nu faktiskt för jag tycker det är ganska svårt.... Sea ya!
HA DET BÄST//Klara ♥



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: