SKRIVET: 2011-09-26, kl 12:46:35 | PUBLICERAT I: Allmänt

Slut på helgen!

Hallå där!
I Fredags kom Maja och Martin hem och hela Lördan "nästan" spenderade jag och Maja i köket och försökte göra en grekisk köttfäst paj,och när vi var färdiga med den så hade Martin tydligen redan ätit,fast jag och Maja tyckte att den blev jätte god. I går gick vi och bowlade och det gick jätte bra för mig i den första serien men sen gick det utför. Men det gör inget för vi hade kul och efter det handlade vi och gick hem och bakade pizza. När vi skulle börja med pizzabaket så hade vi glömt att köpa jäst så Maja var tvungen att sticka tillbax till affären och köpa det. Det roliga var att hon hade glömt pengar hemma och hade bara icakortet med sig,och ett paket jäst kostar bara 1,50 :-. Hahaha ganska kul att hon inte hade tänkt på vad ett paket jäst skulle kunna kosta.... ahahahaha.
Ajaja nu sitter jag i alla fall i skolan och lektionen börjar om 10 minuter och jag har inte så mycket mer att säga så.....HA DET BÄST//KLARA ♥




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: